Meer rust, ruimte en sfeer op de werkplek
Om met plezier en focus te werken heb je een prettige plek nodig. Een plek waar je je goed voelt. Ademt jullie werkruimte saai en statisch uit? Dan zal dat de productiviteit en de lol in het werk vast niet ten goede komen.
Aandacht voor werkplek = blije medewerkers = beter werk = blije klanten. Need we say more?

Zo doen we dat
Prettige werkplekken, slimme ruimte-indeling en routing, voldoende bergruimte, goede vergader- en ontvangstruimtes... Het is allemaal van invloed op de uitstraling van je bedrijf. Maar waar begin je? Hoe krijg je iedereen mee? Hoe combineer je functioneel en mooi?
Styleloket helpt je graag.
1. Kennismaking
Tijdens een kennismakingsgesprek op jullie locatie verzamelen wij zoveel mogelijk informatie. Waar staat het bedrijf voor, wie werken er, wat is de bedrijfscultuur? Ik wil weten waar jullie op dit moment tevreden en ontevreden over zijn als het om de werkruimte en het interieur gaat. Wat mis je? Waar is behoefte aan? Wat mag beslist niet worden veranderd? Dit gesprek is er natuurlijk ook voor jullie: om vragen te stellen aan ons en te kijken of ‘de klik’ er is. Na deze meeting krijg je een offerte op maat.

We zorgen ervoor dat je geen grote beslissingen hoeft te nemen voordat je je helemaal happy voelt bij de plannen.
Styleloket biedt voor iedere werkruimte een passend stylingadvies aan: light, medium of plus. We maken graag een offerte op maat.



Louise & Sander, Leiden
"Duidelijke en moderne/warme stijl, goede voorbeelden met foto's op de website, niet bij elke foto dezelfde bank in een andere kleur (heb ik echt gezien!), aan de telefoon was je lekker concreet over bijvoorbeeld de winkels en merken waaruit je adviseert dat gaf vertrouwen, afspraken in het weekeind mogelijk, dat je staaltjes meeneemt/opstuurt, flexibel/persoonlijk, omgeving Leiden."